Az 5 ok, amiért szükséged van egyedi fotókra:
- Hitelesség
- 2 másodperced van!
- Első benyomás
- Konverzió növelés
- SEO előnyök
Hitelesség
A termékeidről vagy szolgáltatásaidról készült professzionális fotók bemutatják a szakértelmedet és a tudásodat. Például egy étterem esetében az ételfotók, vagy egy építőipari vállalkozásnál a kivitelezési munkákról készült képek sokkal többet elmondanak, mint egy általános építkezésről készült Stockfotó.
2 másodperced van!
A social médiában összesen 2 másodperced van, hogy megmutass egy képet a nézőknek. Ennyire magas lett az ingerküszöb. Így a kommunikációd is ezen áll vagy bukik. Ha olyan képeket használsz, amiket a nézők már láttak rengetegszer, azzal a saját esélyeid rontod. Ezért fontosak az egyedi képek és kerülendők a Stockfotók.
Első benyomás
Az egyedi fotók megmutatják a látogatóidnak, hogy komolyan veszed a vállalkozásodat. A profi, saját képek sokkal hitelesebbek, mint a közhelyes stockfotók. Képzeld el, hogy éttermedben az ételekről saját, ínycsiklandozó fotóid vannak.
A divat webshopodban a termékeid elő modellek viselik és így látják látogatók. Ez az a fajta vizuális élmény, ami meggyőzheti a látogatókat arról, hogy nálad keresnek és később költsenek. Egyedi fotókkal kiemelkedhetsz a versenytársak közül és megbízhatóbb benyomást kelthetsz.
Konverzió növelés
Az egyedi fotók nemcsak esztétikai elemei a weboldaladnak, hanem hatékony eszközök a konverziók növelésében is. A saját, professzionálisan készített képek egyediségükkel képesek bemutatni termékeid vagy szolgáltatásaid előnyeit, mint a generikus stockfotók.
Egy jól megkomponált termékfotó, egy ínycsiklandó ételfotó vagy egy mosolygós személyzetről készült portré sokkal valóságosabb képet fest a vállalkozásodról és megbízhatóbb benyomást kelt. Ezáltal a látogatók könnyebben azonosulnak a márkáddal és nagyobb valószínűséggel vásárolnak vagy lépnek kapcsolatba veled.
SEO előnyök
Az egyedi képek nem csak a látogatóidnak fontosak, hanem a Google számára is. Mivel mindig egyedi és releváns tartalmat akar mutatni a kereső tömegek számára. Kitűnni a tömegből csak azzal tudsz, ha képeid és szövegeid egyediek és jól jelennek meg a mobilbarát reszponzív weboldaladon.
A kép találtokra kevesen optimalizálnak, pedig az olvasási lustaság a keresőknél észrevehető. Ezért egyre fontosabb, hogy vizuális kommunikációra is optimalizálj. Természetesen szükséges, hogy megfelelően kitöltsd az alternatív szöveget és kép neveket, hogy a keresőmotor meg találja a képeid.